FA dood en soulz heeft al een nieuw clanneke. Deze keer zijn het de mensen van Dark Sage die zo vriendelijk zijn om hem een thuis te geven. Ma sjjjjt, we mogen daar ni over roddelen ... TE LAAT
callvote map q3wcp22 ... wacht tot ik de voor zitter hoor op ts ... tis stil aan de overkant. Geen "Jaaaaaaaaaaaaaaa, MIJN map, we spelen MIJN map!!!!" Maakt daar is een .wav van zoda we da kunnen binden in tettesap.
Usual tictac, 2slow rail fragty high def, rest attack. We timede de powerups hier heel goed en we hadden ze ook meestal alle 3.
Op aanvallend vlak liep het iets minder. Probleem was dat we niet altijd samen gingen aanvallen en dan hebde daar ne zekere am1go in raildef staan. Alleen tegen nen opgeladen am1go (en wcp22 is nen opgeladen baserailer tot en met) is sowiezo een muis die de berlijnse muur probeert te overwinnen.
We raakte wel een paar keer tot aan mid met de vlag, maar daar strande vele pogingen.
Enkel met de powerups konden we wat vernieling in de enemy base zaaien. En dan slaagde den am1go er nog in 3 keer nen quadrail te overleven.
Kodus aan soulz. Volgens 2slow heeft diene em toch veel pijn gedaan.
Bij gebrek aan de andere wederhelt van het olijke q3wcp1 defense duo : "de gebroeders Meijnaerts" moest 2slow de shogun maar vervoegen in het vlagkot. Fragty en Dj stonden attack en ik moest den am1go chasen.
Wa blijkt ... vlak voor ze ready doen maken ze nog nen tactische wissel. Am1go eruit, mesTkalin erin. Daar gaat men chasetarget ... dan maar wa site seeing gaan doen n een koffieke gaan drinken.
De eerste 2 caps waren er al snel en dat allemaal dankzij het mooie vlieg- en kunstwerk van den dj. Zeker een nominatie waard in het Guiness book of world records!
Ds maakte nog een tegencap. En toen begon de chaos voor ons.
Hoewel ze niet meer capten, hadden wij het heel moeilijk. Ze waren meestal met ons vlag weg, ze hadden ook veel onze powerup, ... chaos alom. We slaagde er niet in de rust te bewaren, maar met wat geluk hielden we de 1 op het rode scorebord.